October 19, 2009

m y r a y a m o m e n t s ( part 2)

(continue)
....kat rompin, pahang, my dad's hometown...huhu best...
all my cousins suppose to balek umah msg2 hari rbu, but since we only can go there hr kames, drng tgu ktrang smpai dlu dan plan utk pulang pd hr jumaat, br mereka mau plg...
tp..akibat kegembiraan mereka brjumpa kami yg sgt anggun lg bgaye, menarik serta menawan, mereka stay dan pulang ke rumah msg2 pd hari sabtu, brsame2 kami..huhu...meriah gile kot..
wpun smue kazen yg tua2...i mean, my age da plg kerana ade krja dan xleh tgu, tgal la kazen2 yg sbaye ngan adek ku...(nina, 15- poji, 15- afnan,13- anep, 3 + mira,13 *my ank spupu*) haha..aku tibe2 mnjadi sgt tua dikalangan mereke..tp memandangkan aku brjiwa remaja, aku bleh lyn gak ar drng ni..ever my sis yg 24 thn pn still bleh lyn..haha..idop kami sgt simple..makan, bermain, shopping, tido...makan, bermain, shopping, bermain di pntai, tdo..esok nye, pulang..

and since 3 of them are 94-ers..mereka bertungkus lumus study utk PMR, (as u can see in the pic, hy poji n nina je yg concentrate ape yg aku ajr, si yaya sebuk melayan anep men gem, ye, yg di tgh brbaju merah itu anep, if u can spot him)

hari satu tiba then ktrng pulang, mereka ke johor, dan kami ke kelantan...wait, aku ke gambang of course.. seawal jam 2.oopm, hari sabtu, aku memungculkan diri di bilik ku kat ump..the good news was As(my roomate) already there, so..aku xperlu piker mcm mane mau tdo sorang2 sementare mnunggu kemunculan hr ahad..huhu..k la, that's all about my raye.. sekian~





No comments:

Post a Comment

Comment